Tuesday, December 4, 2012

Menjual Manik Online

Hari ni nak share to everyone kat mana nak beli manik secare online. Lately kan dah ramai orang di luar sane suke ber DIY kan.. Selalunya manik- manik di gunakan bagi memeriahkan lagi dan menonjolkan lagi baju yang plain dan polos.. Dengan penambahan manik baju-baju akan nampak lebih menarik dan menonjol.. Selain untuk manjahit dan menampal dibaju, trend sekarang banyak menggunakan manik untuk menampal di kasut atau di beg.. Dan yang terbaru manik digunakan untuk membuat hand bouquet yang unik dan lain dari yang lain..So bagi peminat manik yang tiada masa untuk keluar membeli manik.. apa kata datang ke blog/website yang akan dikongsikan bersama:

Di sini ada menjual manik Crystal Swarovski, Pearl Swarovski, Kristal Taiwan, Labuci dan macam-macam lagi..

Imassbeads adalah salah satu shopping cart anline yang menjual pelbagai jenismanil-manik, diantaranya ialah Miyuki Glass Beads, sequin, acrylic stone, dan immasbeads juga ade menjual tools untuk jahitan beads dan juga starter kids. 

Di rositabeads juga menjual pelbagai jenis beads yang menarik yang boleh digunakan untuk pelbagai rekabentuk manik yang unik termasuklah ribbon organza pelbagai warna dan yang terbaru adalah fireball..

Bagi sesiape yang mencari beads atau manik yang boleh digunakan untuk membuat rantai, gelang or keychain boleh la datang ke tamujajakraf ni.. pasti kunjungan anda tidak mengecewekan.. selain menjual beads, tamujajakraf juga menjual pelbagai barangan kraf termasuklah sepit, ribbon, magnet,  brooch and hpstrap dan pelbagai lagi..

Jadi di harap dengan link ni.. sedikit sebanyak dapt membantu anda :-)

IKLAN

FJ Homemade Logo
Menyediakan pelbagai homemade doorgift, pakej goodies bag, kek, cupcake, tart, choc chip cookies, moist choc cake doorgift, rainbow cake, cake in jar dan sebagai nya.. Klik Logo untuk ke homemade doorgift Melaka.

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your commenting.. Leave your blog link and I will come to your blog :-)