Tuesday, March 19, 2013

Rumpai Laut Kurangkan Sakit Ketika Haid (Senggugut)




Masih banyak lagi kesan dan kebaikkan Rumpai Laut ini yang kita tidak ketahui. Antaranya adalah Rumpai  Laut ini boleh mengurangkan sakit ketika haid ataupun senggugut. Sakit ketika haid ini bukan sahaja membuatkan kita tidak selesa untuk melakukan kerja malahan ada yang sampai tidur sepanjang hari kerana terlalu sakit. Saya juga mengalami sakit ketika haid tetpi tidak la teruk sangat dan setelah mengamalkan rumpai laut ini selama hampir dua bulan saya perasan akan perubahan ni :-) Semasa period hari pertama saya tidak perasan yang saya sedang period, saya hanya perasan ketika hendak membuang air kecil. Saya sangat terkejut dan teruja dengan result ni. Adik saya yang ketiga juga mengalami masalah senggugut dan boleh dikatakan teruk sehingga tidur seharian. Tapi setelah dia mengamalkannya hampir sebulan sakit senggugutnya dah xde.. Dan ada juga customer saya yang membeikan feedback yang sama mengenai sakit ketika haid ni. 

Antara kesan lain ialah. dengan mengamalkan rumpai laut ini juga kulit akan semakin elok dan hormon akan makin stabil :-) Seakan kita makan kolagen dan mengambil supliment yang mahal :-) 

Jadi sesiapa yang belum mencuba apa kata beranikan diri untuk memcuba rumpai laut ini 100% asli dan tiada bahan-bahan terlarang di dalamnya. Di AWW harga sangat berpatutan untuk sesiapa sahaja. Pemborong & dropship juga amat dialu-alukan :-)

Harga :
Gred AA (kuning) - RM10/pack
Gred AAA (purple) - RM12/pack
Combo pack (50gm kuning + 50gm purple) - RM10/pack
**Setiap pack = 100gm
** Harga borong boleh lihat DI SINI 
Jika berminat bolehlah SMS ke 013-6038105 ataupun KLIK SINI :-)



0 comments:

Post a Comment

Thanks for your commenting.. Leave your blog link and I will come to your blog :-)