Friday, October 28, 2011

MUET sample Writing Essay

Hai... kepada sesiapa yang akan mengambil MUET tak lame lagi mesti rase cam takut-takut kan... so apa kate kepada sesiapa yang ingin mengambil MUET tu boleh lah singgah ke blog ni.. Coz banyak sample soalan yang boleh dijadikan contoh.. dekat blog ni jugak ada menerangkan teknik dan cara-cara untuk menjawab soalan MUET dengan betul... and then.. it's can improve your english and writing essay... Harap ini akan mengurangkan nervous semasa hendak menjawab soalan-soalan essay nanti ok.. owner blog Muet may way! adalah  from PAPAR, SABAH, MALAYSIA... you can get many information from this blog... gud luck for who's will taking muet soon...

source:google

IKLAN

FJ Homemade Logo
Menyediakan pelbagai homemade doorgift, pakej goodies bag, kek, cupcake, tart, choc chip cookies, moist choc cake doorgift, rainbow cake, cake in jar dan sebagai nya.. Klik Logo untuk ke homemade doorgift Melaka.



2 comments:

  1. Salam sejahtera rakan2 semua...

    Ada berita baik buat anda yang baru nak ambil peperiksaan MUET, yang GAGAL dan nak ambil semula, yang TAK PERNAH LULUS, yang nak memperbaiki band yang diperoleh dalam peperiksaan MUET yang lalu. Rakan saya Saudara Shamsul Ariffin telah menerbitkan sebuah panduan untuk lulus dalam peperiksaan MUET.

    Jika anda berminat untuk mendapatkan panduan tersebut sila KLik Sini

    ReplyDelete
  2. this is the good news for you guys.. just clik the link from Khai comment.. Kat situ ade jawapannye :-) Good luck :-)

    ReplyDelete

Thanks for your commenting.. Leave your blog link and I will come to your blog :-)